U bent hier  ›Home› Vacatures

Vacatures

FEBIAC vzw is de federatie van de auto- en tweewielerindustrie in België en het Groothertogdom Luxemburg en heeft meer dan 100 jaar ervaring. Ze vertegenwoordigt de constructeurs en invoerders van de vervoermiddelen op de weg (personenwagens, bedrijfsvoertuigen, gemotoriseerde tweewielers, fietsen) en hun toeleveranciers en dienstverleners in België en Luxemburg; en dit op Europees, internationaal, federaal en regionaal niveau. FEBIAC vzw organiseert ook de jaarlijkse Automobiel- en motosalons van Brussel.

Febiac werft aan een (m/v):

Management Assistant tweetalig NL-FR (voltijds of minimum halftijds)

Taakomschrijving : Voor de leden van de algemene directie, opvolging en beheer van de agenda, de contacten, de post en e-mails; organisatie van vergaderingen en afspraken; onthaal van de bezoekers; opvolging van de telefonische oproepen; organisatie van reizen; opvolging van de ledendossiers, administratieve opvolging tijdens het Auto Salon; administratie en archivering van documenten; vertalingen. Teamwerk met een collega.

Profiel : U beschikt over een opleiding directie assistente of gelijkwaardig door ervaring.  U beheerst de informaticatools en de nieuwe technologieën. Teamplayer, U hebt een buitengewoon organisatie- en coördinatietalent en u hebt perfecte kennis van het Frans en het Nederlands. Kennis van het Engels is een pluspunt.

Wij bieden : een arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur, een interessante functie in een dynamische organisatie, een aangename werkomgeving te Brussel en een motiverend salaris aangevuld met extralegale voordelen.

Geïnteresseerd ? Stuur uw curriculum vitae en sollicitatiebrief naar Gwenaëlle Jacques, HR Manager FEBIAC, gj@febiac.be .

Software Architect (M/V)

Taakomschrijving:
De Software architect functie omvat een dubbele rol, enerzijds wat betreft ontwerp, ontwikkeling en ondersteuning van eigen applicaties en services (+/- 70%), anderzijds het versterken van de ondersteuning naar de gebruikers toe (30%).

  • Ontwikkeling van nieuwe applicaties en webservices, zowel voor intern en extern gebruik.
  • Ondersteunen van onze leden bij problemen met onze applicaties en diensten
  • Migreren van bestaande ontwikkelingen
  • Vanuit intern oogpunt
    • Hij/Zij zal, samen met de verantwoordelijke infrastructuur, mee instaan voor de ondersteuning naar het personeel toe;
    • Hij/Zij zal, ook samen met de verantwoordelijke infrastructuur, mee zorgen voor de beschikbaarheid van de infrastructuur en backoffice (oa MS Dynamics CRM, SAP BO, MS SQL Server, Azure, …)
    • Hij/Zij wordt het technisch aanspreekpunt voor onze eigen ontwikkelde applicaties.

Gezocht profiel:

  • Je hebt een diploma in informatica en relevante ervaring > 5 jaar, met kennis van ontwerp en architectuur
  • Je bent minimum tweetalig (NL-FR)
  • kennis van ontwikkeling in .NET, C#, ASP.NET MVC, .NET Core gekoppeld aan databank MS SQL.
  • Je beschikt over een (basis)kennis infrastructuur (netwerk) en Microsoft operating systemen (server en client)
  • Kennis van SSIS, WinDEV/WebDEV en/of MS Dynamics zijn pluspunten.
  • Je werkt autonoom maar functioneert net zo goed in een team, je bent oplossingsgericht.
  • Affiniteit met de automobielsector en interesse voor mobiliteitsthema’s zijn pluspunten.

Wij bieden u: een arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur, een interessante functie in een dynamische organisatie en een sector in volle evolutie, een aangename werkomgeving te Brussel en een motiverend salaris aangevuld met extralegale voordelen (groeps-en hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques etc).

Geïnteresseerd ? Stuur uw curriculum vitae en motivatiebrief naar Gwenaëlle Jacques, HR Manager, via gj@febiac.be.


Account & Administration Officer FR/NL

Taakomschrijving: De Administration & Accounting Officer assisteert de Sales & Account Manager en de Sales & Account Coordinator bij de opvolging van de klanten van het Autosalon van Brussel en van de “verwante” salons Dream Cars & #WeAreMobility.
De Administration & Accounting Officer staat in voor de opvolging van de klanten-exposanten en werkt mee aan commerciële prospectieacties voor nieuwe klanten, partners en sponsors. Hij/zij verzorgt de administratie ten dienste van de klanten-exposanten en beantwoordt al hun vragen over hun deelname aan de Salons & evenementen van Febiac. Hij/zij is ook verantwoordelijk voor de opvolging van de facturatie (officiële inschrijvingsdocumenten, bestelbonnen, beheer van voorschotten en saldi). Hij/zij bereidt de briefwisseling met onze exposanten, de officiële documenten, de memo’s, ... voor en staat dus vaak in contact met de klanten-exposanten. Hij/zij houdt ook de databank van het Salon en de betrokkenen (exposanten, potentiële klanten, partners, leveranciers, …) up-to-date.
De Administration & Accounting Officer werkt actief mee aan de voorbereiding, de organisatie en de leiding van het Autosalon, zowel in de kantoren van Febiac als ter plaatse in de Tentoonstellingspaleizen in Brussel. Hij/zij beantwoordt ook de logistieke vragen van de exposanten tijdens de openingsuren van het Salon, maar ook tijdens de opbouw- en afbraakperiode (toegang, parking, tickets…).

Gewenst profiel: Je hebt een bachelordiploma in Event Management, Communicatie of Public Relations en hebt al enige ervaring in de evenementensector. Je bent tweetalig NL/FR en beschikt over een goede kennis van het Engels. Je kunt overweg met IT-tools (Office). Je houdt van menselijke contacten, bent communicatief en oplossingsgericht. Je bent uiterst georganiseerd, gestructureerd en kunt zowel alleen als in team werken. Je bent geïnteresseerd in de automobielsector en in de mobiliteit van de toekomst. Laat werken, soms zelfs in onregelmatige uurroosters, en werken tegen een strikte deadline schrikken je niet af. Je bent stressbestendig en blijft in alle omstandigheden diplomatisch.

Wij bieden u: een arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur, een interessante functie in een dynamische organisatie en een sector in volle evolutie, een aangename werkomgeving te Brussel en een motiverend salaris aangevuld met extralegale voordelen (groeps-en hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques etc).

Geïnteresseerd ? Stuur uw curriculum vitae en motivatiebrief naar Gwenaëlle Jacques, HR Manager, via gj@febiac.be.